Taylor Lautner <3 haha

VEM HADE BILJETTER TILL THE TWILIGHT SAGA FAN EVENT???



JAAAAAG!!!!!

Det var jätte kul!

När jag hörde att värden skulle vara Kodjo Akolor tänkte jag NEEEJ!!!INTE HAN! Men han var grymt rolig! Garva hela tiden!! Banden som spela var ganska bra men det blev långtråkit att lyssna på dom (inte alla) efter en stund. Huvudpunkten ar nät Taylor Lautner och Kirsten Stewart kom alla skrek som galna! de hade en interview (stavning?) där fansen hade skickat in frågor som de svarade på sen skrev de massa autografer till de som stod längst fram i VIP-sektionen (jag hade läktarplats) Erik Saade uppträdde också (int for att jag gillar han så mkt :P)  Helt klart en lyckad kväll :)

BTW!!! Taylor Lautner är skitsnygg!!<3

(kommer inte lägga upp bilder förens i augusti för äker bort i morgon! Men dom ska lägga upp bilder och videoklipp på www.life inthecity.com under fliken exclusive events sektion så spana in!<-----------)








BYE, BYE!!!!
that´s right I´m leaving BUT I will be back so don´t worry ;)
TTSFE (the twilight saga fan event) var ett perfekt "avslut" innan jag sticker iväg tillhavs med familjen i våran båt, vi ska vara borta i 4 veckor! så under den tiden kommer bloggandet ligga nere sen e jag hemma i några dagar och sen beger jag mig till Suomi (finland) i två veckor så TTYL!! C Ya!

Kommentarer
Postat av: sabine [stylebysabine.devote.se] brofeldt.

Hej! Jo den var ganska bra, men den är så mycket klumpar i början när man använder den. Sen blir den bättre! Så köp verkligen tycker jag :)

2010-08-10 @ 10:28:23
URL: http://stylebysabine.devote.se
Postat av: sabine [stylebysabine.devote.se] brofeldt.

Sv; Javisst! Igentligen kostar bara mascaran:

119:- Men tidningen + mascaran kostar ju bara 34:-

eller nått sånt. Så de är riktigt bra! Kram.

2010-08-10 @ 11:01:37
URL: http://stylebysabine.devote.se
Postat av: sabine [stylebysabine.devote.se] brofeldt.

Sv; Hehe! :)

2010-08-10 @ 17:01:42
URL: http://stylebysabine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0