Godmorgon!

Vaknade 12 idag igen (måste bara påpeka att det är grymt skönt att sova på morgonen) så har nyss käkat frukost och satt på mig kläder..... Ska snart ivag till båten (vi ska lassa in en massa saker och städa lite (Vi brukar vara ute med båten i ytterskärgården i 4 veckor varje sommar)) sen vid 3 ska jag på grillfest med mitt basketlag (sista saken vi gör med vårat lag innan det blir elitsatsning och damlag mm) Har bestämt mig för att inte fortsätta med basketen pga elitsatsningen (tänker satsa mer på skolan, börjar ju gymnasiet i höst. För att vara med i "elitlaget" MÅSTE man gå på minst 4 (eller 5, minns inte riktigt) träningar i veckan + 2-3 fyspass vilket jag tycker är lite mkt, finns även fler anledningar till vf jag tänker sluta....Så ska passa på att berätta det ikväll.



Ps! Stog längst fram igår :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0