F*********N!!!! och Alexander Rybak i kungsträdgården <3

Skrev aslångt inlägg om dagen sen skulle jag ta upp en ny flik på mammas dator trodde de funka precis som det gör på min dator men icke....Damn allt jag skrivit raderades sur jag blev nu...:( måste skriva om allt....:@ so here it comes:


Kom precis (inte precis nu men när jag skrev det för första gången) hem från kungsträdgården har varit och kollat på uppträdanden. Shirley Clamp, Sanna Nilsen och Alexander Rybak.
När jag kom dit höll Shirley på att avsluta och jag hann se henne sjunga 2 låtar (sjukt fin röst IRL) sen kom Sanna och sjöng ett par låtar (bättre än vad jag trodde hon var så tummen upp) sist men INTE minst Alexander!! (snyggaste!!!!haha) han sjöng (och spelade fiol) 3 låtar "Roll With The Wind" en ny låt (vet inte vad den heter och orkar inte kolla upp det men den var fett bra) och ofc "Fairytale" (att han inte tröttnat på att spela den låten vid det här laget :P men den är ju bra så ;)). Efter han gått av scenen samlades alla där han skulle gå ut (jag med) och vi stog där i 5-10 min sen sa vakterna "tyvärr han har redan åkt" alla ba "NEEEEJ!!!" (inte jag tog det inte så seriöst och visste att han inte skulle komma+ att jag fått en kran (*kram, fett trött nu asso!) av honom en gång :D) så nu sitter jag vid datorn och dricker te (har druckit upp det nu) och ska logga in på fejjan :)


C YA!! (godnatt)












PS! spana in min kompis blogg!  Hazhans.blogg.se (hon skaffa den idag ;))

Kommentarer
Postat av: Din toto

Haha. Tack,detsamma <3 :)

2010-06-13 @ 09:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0